søndag den 20. oktober 2013

Flippet baskerhue

Jeg tror, det er endegyldigt slut med at lave huer nu. I hvert fald for en periode :-) Ingen hue kan blive federe end den her super fede hue!
Den er inspireret af en, jeg så: Jeg sad i en bus og udenfor på fortovet gik der en pige forbi med en flot, flot hue på.
Den var så flot og jeg havde vældigt lyst til at spørge, om jeg måtte tage et billede af den for at lade min inspirere (læs= for at efterligne den), men jeg sad jo i bussen på vej til banegården og skulle nå et tog. Bussen var i bevægelse og pigen gik også videre i modsat retning. Det var næsten et Hollywood Sleepless in Seattle-agtigt øjeblik.
Så jeg har lavet min hue ud fra det, jeg husker fra de - hvad skal jeg gætte på ? - 7 sekunder, jeg så pigen med huen. Jeg synes faktisk, den ligner.
Det er jo en smadder enkel model, det er bare farverne, der gør den imponerende at se på.
Den er lavet af alle mulige rester, jeg havde liggende. Tit undrer jeg mig over, hvor jeg har alle de rester fra!?! Hvornår har jeg fx lavet noget i det fesne lyserøde uldgarn? Og hvorfor havde jeg to helt ubrugte garnnøgler liggende i 80% akryl, den slags køber jeg da ikke!

1 kommentar:

  1. -Og måske ser hun (pigen med huen) en dag din blog......
    Hilsen Hannah

    SvarSlet