mandag den 10. marts 2014

Flagranke

I weekenden blev jeg uventet flittig og begyndte at rydde op i min stofkasse. For at få brugt nogle af mine mindste stofrester, som jeg ikke kunne finde ud af bare at smide ud, men som stort set bare lå og rodede, lavede jeg mig en flot flagranke. Endnu en til samlingen :-)
De er så festlige! Tænk at én ting på én gang kan vække mindelser om både børnefødselsdag, cirkus og tibetanske bedeflag! Tre ting på én gang, det går virkelig ikke!
Det er vidunderligt - og så alle de farver og mønstre!
Se her for en vejledning i at lave flagranker.




Apropos min inspiration vil jeg lige vise et par billeder af de flotte bedeflag i Bhutan. Jeg synes, det var så fortryllende at se de kulørte flag hænge rundt om i landskabet. Når vinden blæser i dem, spreder de ekstra meget god karma, derfor hænger de ofte i meget tætte klumper på de særligt blæsende steder, hvor der så er dejligt fyldt med muntert viftende flag.


1 kommentar: