torsdag den 29. maj 2014

Ferietransport

Jeg har lavet et sæt grydelapper. Af alle dem, jeg har lavet, er det mine yndlings. Egentlig ville jeg bare lave to biler, men min kæreste forslog, at den anden skulle være en "campingsvogn" :-D
Jeg synes, det var en FED idé.
De er lavet af to lag - jeg gider ikke tynde grydelapper, hvor man risikerer at brænde fingrene, hvis man skal holde et varmt ovnfad et øjeblik. Farverne er omvendt på bagsiden: Bil grøn, campingvogn blå.
Hjulene er hæklet for sig selv og syet på.



2 kommentarer:

  1. Ja, hvis jeg havde den. Men det er sådan noget, jeg bare har improviseret mig frem til for efterhånden en del år siden.
    Så med mindre du selv kan tælle dig til det ud fra billedet, må jeg melde pas. Desværre. Jeg gad også godt selv have opskriften, for jeg synes faktisk, det er et ret fedt sæt :-)

    SvarSlet