lørdag den 20. maj 2017

Fra T-shirt til pose

Jeg faldt over en stor, grim, uformelig T-shirt med et ret fedt billede på... Så jeg følte, at den måtte da kunne bruges til noget...
Jeg har set en fed bog om genbrug, redesign og den slags... Der syede de T-shirts om til små pigekjoler. Super fedt! Men det var ikke lige det, jeg ville denne gang. Så i stedet lavede jeg en stofpose. Dem får jeg aldrig for mange af!



Den her er - indrømmet! - syet uden finesser og detaljeblik. Det var mest for sjov, at jeg lavede den og fordi jeg lige øjnede et øjeblik til at lave noget krea...
Den er svagere i stoffet end dem, jeg plejer at lave, fordi den er i strækstof. Hvis jeg ville stabilisere den, kunne jeg have givet den foer i fast stof. I stedet nøjedes jeg med at sy en strimmel fast stof ind i kanten for oven for at give noget støtte til der, hvor hanken sidder.





Ingen kommentarer:

Send en kommentar