lørdag den 24. juni 2017

Tre generationer til garnstafet i Århus

I sidste weekend var mig og min mor og min datter på garnstafet i Århus. Det kan egentlig ikke anbefales at tage på en tur rundt til alle byens garnbutikker med en pige på 1½ år, men med overskud, fagtesange og tasken fuld af billedbøger, brikjuice og øko-ostehaps gik det lige...
Og på sådan en dag er butikkerne propfulde af søde damer, som gerne vil hjælpe, lege og smile: Vi fik lov til at skifte en ble i et butikslager, Ronja gyngede på et rokkefår i en anden butik og udenfor en tredje butik blev hun underholdt af en sød med-garnstafetter, som havde sæbebobler i tasken - alt imens min mor og jeg fik fyldt vores garnlagre op!
Jeg kom vist nok til at købe garn til 3 trøjer og en hue til Ronja. Og yderligere to trøjer, som min mor har lovet at strikke. Det er vel nok heldigt, at man aldrig kan få for mange striktrøjer...


Ingen kommentarer:

Send en kommentar