torsdag den 21. september 2017

Lille børneforklæde



Min datter elsker at hjælpe til med opvasken. Nogen gange hjælper hun faktisk med at putte opvask ned i baljen, andre gange står hun bare ved siden af og plasker med vand, imens jeg vasker op. Begge dele er møg hyggeligt! Men desværre slutter vi tit at med at skifte alt hendes tøj, fordi det er blevet vådt. Så jeg fik i marts den simple idé at sy et vandtæt forklæde til hende. Så vi tog en bus til Stof og Stil, købte for voksdug, klippede det ud og - så skete der ikke mere. Faktisk mistede jeg på et tidspunkt helt modet og KØBTE et drøn flot, orange forklæde til Ronja med Mumi. Men så gik min jakke i stykker og i min sommerferie tog jeg mig sammen til at finde symaskinen frem for at fikse jakken, og da jeg så var i gang, var det faktisk ingen sag at få syet et lille forklæde...


Ingen kommentarer:

Send en kommentar