søndag den 28. juli 2013

Fantasi-hestene

Jeg sad lige i sidste uge i haven i solskinnet og syede og nød det vidunderligt varme sommervejr - det er super fedt at sidde i haven og sy. Det kræver jo bare forlængerledning og tørvejr, og så behøver syning ikke være en indendørs aktivitet!

Jeg var så glad for min bizare, grønne giraf, at jeg fik lyst til at lave flere. Nu havde jeg jo alligevel det mønster, jeg brugte til den grønne. Så, TA-DARH! Nu har jeg tre giraffer...

Og dagen efter cyklede jeg med girafferne ud til min venindens kolonihave og lavede fotosession. Og så spurgte jeg min veninde, hvad hun mente, det var for nogle dyr, jeg havde lavet. Hun sagde, at det var fantasi-heste.

Nå. Okay. Jeg synes altså, det er giraffer med mærkelige ører. Især den grønne har fået mærkelige ører. Men jeg må indrømme, at den orange er blevet til en hest. Jeg tror, det er fordi, jeg forkortede mulen.

Til gengæld lyder "fantasi-heste" ret fedt. Så det er vel i orden :-)



Ingen kommentarer:

Send en kommentar