søndag den 15. september 2013

Snyd!

Nuttet og underlig gulerod
Muskuløst mutant-skurkedyr i løb
Jeg indrømmer. Nu snyder jeg igen og viser noget, der ikke har noget at gøre i en blog om hjemmelavede ting. Men SE lige den gulerod! Jeg har lige hevet den op af mit højbed i dag, og den er da bizar. Først syntes jeg bare, den var sjov og lidt sød.

Men da jeg så stillede den på alle tre for at tage et billede af den, gik det op for mig, at den ligner sådan et science-gone-bad ondt væsen fra en Spiderman-film. Så nu synes jeg ikke længere, den er charmerende men bare scary. Spiser den nu nok alligevel til aftensmad. Hehe.

Nå, men egentlig havde jeg mit kamera med for at tage billede af noget, jeg faktisk har lavet selv. Men det er en gave, så jeg tør ikke vise det her (endnu). Må vente til den skal gives - først om lidt lang tid.
(Cliffhanger! Smart, ikke?)

I stedet for at vise det, jeg har lavet, må I se skotøjsæsken, den ligger i. Ikke særligt nydelig, enig! Men jeg er endnu ikke helt sikker på, ikke skal mere ned i æsken. Så jeg vil ikke pakke den pænt ind endnu.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar