fredag den 20. juni 2014

Penalhus med elefanter

Jeg kan som før nævnt godt lide kombinationen af det rå gummislange og det pusse-nussede ved korssting. Det her er nok det mest pusse-nussede, jeg overhovedet kunne finde på - gennemført med sarte pastelfarver. Jeg synes nu faktisk, at penalhuset er blevet virkelig dejligt! Selvom jeg normalt ikke er til pastel.
Det er de samme elefanter, som jeg har brugt til hønsestrik. Det er så smart, at man kan bruge samme mønstre til Hama-perler, korssting og hønsestrik!
I modsætning til mine toilettasker af brugte gummislanger, har penalhusene ikke foer. Jeg synes, det er for småt og bliver for meget på en eller anden måde.
Desuden er det mere okay, at blyanterne gnider lidt op ad gummimaterialer og kommer til at smage lidt af mekanikker-værksted, end at tandbørsten gør det :-)




Ingen kommentarer:

Send en kommentar